środa, 13 marca 2013

Owsianka


Codziennie rano na śniadanie towarzyszy mi OWSIANKA. Jest to szybki i prosty sposób zaspokojenia głodu dla wszystkich, którzy chcą dłużej pospać i przygotować coś do jedzenia w ok. 5 min. Możecie powiedzieć, że to monotonne codziennie rano jeść to samo. Zdecydowanie NIE! Dlaczego??? Ponieważ owsiankę można jeść na 101 różnych sposobów.
Ja kilka dni temu skomponowałam sobie śniadaniową mieszankę. Oto jej skład:

- płatki owsiane (nie błyskawiczne)
- płatki żytnie
- rodzynki
- suszona żurawina
- łuskany słonecznik
- pestki dyni
- suszone morele
- suszone śliwki
- suszone kostki ananasa
- orzechy włoskie









Początkowo każdego ranka tworzyłam mieszanki, jednak było to dość uciążliwe (wyciąganie 8 pojemników, krojenie bakali), dlatego teraz, co jakiś czas (ok. co 2 tygodnie) mieszam wszystkie wybrane przeze mnie produkty w dużym pojemniku.
Jeśli chodzi o samo przygotowanie owsianki, to w moim wydaniu jest ona zaparzana przez ok. 5 min w ganku, do którego wlewam odrobinę wody (tak, aby pokryła ona dno). Do tak przygotowanej owsianki  dorzucam dzisiaj łyżkę dżemu (wybrałam gruszkowy zrobiony przez moją mamę, który wczoraj stanowił składnik OWOCOWYCH SZKLANEK). Można także dodać starte jabłko, kawałki banana lub polać ją jogurtem naturalnym. Możliwości jest wiele :) 

Oczywiście do śniadania obowiązkowo kawa w jednym z moich ulubionych kubków.

PS. ZIELONO mi.

Takie oto wspaniałości pojawiły się na naszym kuchennym parapecie :) Aż miło wstawać z rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz